3 siksaan paling brutal

Monday, December 29, 2008

Seorang pemuda telah tersesat di dalam hutan selama 3 minggu. Akhirnya dia terjumpa sebuah pondok orang asli yg dibuat diatas sebatang pokok. Dia pun memanjat naik lalu mengetok pintu. Keluarlah seorang asli yg tua

Pemuda : Tolong saya tok. Dah 3 minggu saya sesat dlm hutan ni. Sepanjang tu jugaklah saya tak makan dan tidur. Boleh tak saya tumpang makan dan tidur disini utk malam ni saja supaya saya boleh terus cari jalan keluar besok pagi

Tok Batin : Boleh, tapi dgn syarat, kau jangan cuba2 nak usik cucu perempuan aku. Kalau tak, kau akan dikenakan 3 siksaan paling brutal pernah kau rasa

Pemuda : Saya janji tok, saya cuma nak tumpang makan dan tidur je utk malam ni

Didalam rumah, pemuda tu ternampak seorang gadis yg cukup cun, lawa dan seksi dgn pakaian org asli yg tak cukup kain tetapi amatlah 'jinak'. Maka malam tu pemuda tu pun projeklah dgn cucu tok batin tadi. Esoknya apabila pemuda tu bangun dari tidur, dia mendapati seketul batu besar menghempap dadanya. Terdapat satu nota didlm tangannya yg berbunyi

'Siksaan brutal 1 : batu besar diatas dada'

Pemuda tu pun bangun, membuka tingkap lalu membuang batu tu keluar sambil mencebik "heh, ni siksaan brutal apa barang...."

Pada ketika itu juga dia ternampak satu tulisan di bawah batu yg bertulis

'Siksaan brutal 2 : buah sebelah kanan diikat pada batu'

Pemuda tu melihat ke celah kangkangnya dan ternyata buah kanannya telah diikat dgn tali. Dia lalu terjun keluar tingkap utk mengikut batu yg dah dicampak keluar tadi. Sambil dia terjun tu, dia terlihat pulak satu tulisan di sebelah luar tingkap...

"Siksaan brutal 3 : buah sebelah kiri diikat pada tiang katil'

0 comments: