burung murai tapi versi siput babi

Saturday, November 8, 2008


penah tengok iklan petronas yang budak tanye kat bapak dier pasal burung murai banyak kali tuh???nih versi siput babi pulak....

ANAK: Ayah, ni siput apa?
AYAH: Siput babi

ANAK: Siput apa?
AYAH: Siput babi

ANAK: Siput apa?
AYAH: Siput babi nak

ANAK: Siput apa?
AYAH: Siput babi sayang

ANAK: Siput apa?
AYAH: Siput babi... intan payung

ANAK: ape????tak dengar arr...Siput apa?
AYAH: erhm...(mengeluh) siput babi la...

ANAK: cop cop...siput apa?
AYAH:nih siput babi...siput yang ade nama babi....

ANAK: ooooo......Siput apa?
AYAH: ya allah....siput babi....S.I.P.U.T.B.A.B.I...siput babi

ANAK: pandainye....Siput apa?
AYAH: (bapak dah merah muke)..siput babi siput babi siput babi!!!!!!!.....

ANAK: hehehehe(anak gelak gelak pulak)....Siput apa? 
AYAH: SIPUT LA.....BABI!!!!!

adegan selepas itu tidak dapat disiarkan kerana 18SG...ayah akhirnya ditahan polis untuk membantu siasatan kes pembunuhan anak yang dijumpai mati didalam peti ais.....hehehehehe...info tentang siput babi disini.

4 comments:

sAfFiYaHnAjLah November 8, 2008 at 7:07 AM  

haha..senget tol..
aku da penah kena n mengenakan ore lain ngan cite neh..
tp stilll gedik nk baca jugak..
gedebik!
terkena lagi sekali..
sengal..
haha

Pujangga Asmara November 9, 2008 at 11:22 AM  

hehehe...cerita ni ada lawak jugak walaupun ada macam unsur mencarut di dalamnya...gelak ajer....hikss..

Izzah November 9, 2008 at 8:41 PM  

hehhe.. geli la tengk gambar siput babi 2... i ni mmg penggeli termasyhur..

fazadilla November 9, 2008 at 10:21 PM  

haha...macam2...kesian siput babi tu...dimaki berkali2 :P