Kain Tersepit

Saturday, November 8, 2008

Sorang husband balik dari outstation dgn mata lebam kiri dan kanan.. Bila bini
dia tanya, katanya… masa kat escalator airport, sorang peramugari air aisa yang cun berskirt di
depan dia. Elok je depan mata dia, skirt peramugari  tu tersepit gak kat celah ponggong
dia, so, dengan baik atinya, dia tarik le…. so, peramugari tuh  bengang arr, terus tumbok
dia…

“Debuk” lebam nombo 1 kat mata kanan. Dalam ati dia kata… ‘mungkin minah ni
marah sbab aku tarik kain dia tadi’…so, dia pun tolak le balik kain tu
masuk… dan seterusnya “debuk” untuk lebam ke2 di mata kiri…

Kesian… kan? dan lepas husband ni abis bercerita, idung dia plak berdarah dan
patah kerana ditumbok oleh bini dia sebab baru tau laki dia menggatal…

1 comments:

Pujangga Asmara November 9, 2008 at 11:30 AM  

hahahaha...xpasal2 kena debuk debik...ni dah kes terlampau baik nie..