otak kiri atau otak kanan???

Friday, November 7, 2008

cube peratikan gambar dibawah....korang rase penari nih pusing ikut arah jam atau lawan jam???



kalau korang kata yang penari tuh pusing arah jam maka korang lebih cenderung ntuk gune otak kanan dan kalau korang kata penari tuh pusing lawan jam korang lebih cenderung ntuk gune otak kiri...kalo korang bole tengok penari tuh pusing kiri kanan maka otak korang dah biol....hehehehe....kalo nak tau lebih lanjut pasal ape kelebihan otak kiri atau kanan klik sini......(ehsan daripada Simply Serene)

7 comments:

Anonymous November 7, 2008 at 9:18 AM  

haha of course you can =)

have fun!

Fiziy November 7, 2008 at 10:17 AM  

menarik la. wiki tu aku bace pun fakta die pun agak menyerprisekan aku gak. aku left-handed yg nampak gamba tu berpusing ikut jam.

tp ade sekejap td aku nmpk minah tu pusing lawan jam lak...HAHA

fokus aku ke tmpt lain la gamba tu... HEE

turtlebeach November 7, 2008 at 6:41 PM  

ak nampak nip* hehe.eh seriusly.ak bleh control dia nk pusing arah mana.peace=D,btw ak left handed.

Anonymous November 7, 2008 at 9:20 PM  

nampak nip* ke?????korang nih....perati mende lain pulak..btw ini ntuk test otak kiri atau otak kanan jer...bukan right handed atau left handed...tapi sama lah kot...

Nurul Binti Ibunya November 8, 2008 at 1:39 AM  

oitz fiziy..amboih..mata tu merayap je eh..

uish..gud2 dis entri bleh betulkan otk aku y biol neh..

suhz November 9, 2008 at 4:09 PM  

taktau la nak kate biol ke..
mula2 aku npk dia pg kiri..
pastu nnti dia pusing kanan plak..
then.. bile tgk benda lain.. pastu tgk balik penari tu.. dia dah pusing kiri balik.. Aku genius kot, haha!

~ yanna ~ November 9, 2008 at 8:34 PM  

aku rase jap die pusing kiri.. once.. tgk balik.. die pusing kanan.. adeih.. ape ni??