Explorace UiTM!!!Redah hutan!!!

Sunday, February 15, 2009

Salam. Ntuk pengetahuan korang semua, aku merupakan antara crew yang terlibat ntuk menjayakan Explorace and Eco Challenge uitm 2009. So pada 15 haribulan crew crew explorace nih kene lah mencari dan membuat trex ntuk aktiviti explorace nih. HUH!!!! memang mencabar trek yang kami redah nih...walaupon dalam uitm je tapi tak sangke hutan hutan nye tebal cam hutan simpan yang terbakar kat aussie tuh. Macam macam binatang lah jumpe...beruk,kera,tupai, cipan(hehe...terover lak). Sini adelah sedikit sebanyak gambar gambar yang aku sempat snap ntuk tatapan korang. kepada yang join explorace tuh...nih clue ntuk korang lah....rugilah sape sape yang tak join explorace...kalo nak join leh kontek aku...masih open lagi nih...YM=ajai_sesku87

Nih gambar kat fakulti Pharmacy.Budak pompuan kat sini cam ungke...tak penah nampak orang redah hutan nampaknye...bising semacam jer 

memeriksa sebarang bahaya yang bakal terjadi.

snap kompleks S & T...lawa gak fakulti aku  nih.

owh!!! Shah Alam yang "indah" lagi permai.

Member member crew yang  bertenaga batin!!!

Kalau korang nak tau.. Datuk VC Ibrahim  Abu Shah tiap tiap ari drift kat sini sebelum masuk pejabat..series aku tipu woo!!!

snap  senyap senyap...

kegembiraan terpancar tatkala meredah hutan.

Nih tepi Uitm jer..tapi bukit die kaw kaw curam.

tengok!!! laluan mendaKi Lebih 30%!!!

Ketua Explorace,Ridzwan memberi taklimat sebelum redah hutan belantara.

sebelum masuk hutan meke segar bugar jer...

4 comments:

Belog Cik Peanut February 15, 2009 at 9:11 PM  

hai...salam ziarah..peanut datang jejalan...ni uitm mane ek?

Anonymous February 16, 2009 at 2:11 AM  

trimas kerana menziarah...nih uitm shah alam...

*pil.tahan.sakit* February 22, 2009 at 9:33 AM  

bukit tonggek tu tak masuk skali ke? huhuhu

aku lom pernah jumpa cipan kat uitm shah alam tu lagi.. melainkan orang je yang mcm cipan :P

Anonymous February 22, 2009 at 7:45 PM  

eh,a'ah...lupe la pulak nak include kan the faymes bukit tonggek...ces apsal tak bagitau awal awal,siyes lupe...apsal aku terase cam ko refer cipan tuh ke aku yek??hehehehe....tapi aku ade jumpe rakan karib manusia...beruk yang hensem....