HADIAH HARIJADI

Thursday, October 9, 2008

Hasan nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih
barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik
perempuan sepupunya untuk
temankan dia shopping kat Sogo. Oleh kerana Hasan dan
Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si Hasan membuat keputusan
untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain fesyen baru
saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat. 

Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga baru, sebab ada sale hari tu. Masa membayar, dengan tak sengaja cashier dah TERTUKAR
kotak topi kain hitam tu dengan seluar dalam hitam
adik Hasan ! 


Selepas membayar, Hasan pun terus pergi ke
kaunter hadiah dan suruh diorang bungkus tanpa check dulu.
Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu.


(Dan surat yang dia tulis tu berbunyi cam nie);


Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu, San pilih hadiah nie
kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar jalan-jalan dan selalu mengadu sebab panas. Kalau bukan sebab pasal adik sepupu San, San dah nak beli yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat.


Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada bunga tu nampak cantik pulak.San pilih warna hitam tu supaya tak nampak kotor. Promoter yang jual tu tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok saje. San suruh dia try Ayu punya sebab saiz promoter tu lebih kurang Ayu je.

Memang cantik dan menarik! Harapnya Ayu suka sebab San
rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak tengok Ayu pakai depan San. San harap Ayu akan pakai untuk San hujung minggu nie. Salam sayang untuk kekasihku,Mek Ayu.


Yang amat menyintai dan menyayangi dirimu,
Hasan Borgiba

P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru
ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan
sedikit rambut.

1 comments:

cik kedondong October 11, 2008 at 6:09 AM  

giler selekeh..hahha..
kesian mek ayu