Shah rukh khan dpt DATUK???

Saturday, October 11, 2008


disini aku hendak meluahkan rase tak puas ati aku dan ketensenan aku kepada negeri melaka...ape kes shah rukh khan (SRK) dpt title datuk nih......banyak lagi artis malaysia yg mengharumkan nama malaysia tapi mamat mapley nih gak yg jadi perhatian...ok fine....mmg la die penah belakon kat malaysia..promoto la sikit malaysia...tapi aku rase itu sikit jer......berape percent jer efect lakonan die tuh kepada malaysia....kan banayk lagi artis veteran kita yg lebih seswai dpt title datuk....mat sentul ke...s.shamsudin ke....tak pon yg artis yg mude mude tapi menang award banyak2...cam noryn aziz ker...kat adibah noor ker....(byk lagi patrotik die nyanyi)...tapi SRK gak yg jadi pilihan.....ker minat bollywood???hehehehe......dah camner industri hiburan malaysia nak berkembang....kalo beri title nih...sekurang kurang nyer ade la sket moral boost untuk perform lebih baguskan.....tak tau la pas ni sape lagi artis asing yg dapat datuk???....tom cruise???brad pitt???Ungu???SO7???....atau pon michael jackson....

2 comments:

cik kedondong October 11, 2008 at 5:48 PM  

memang ntah pape ak rse keputusan nk bg shah rukh khan 2 datuk..he's done nothing than entertain malaysian viewers..tp xla smpi meningkatkan ekonomi tahap kebabum..

ke ak yg xphm ape motif sbenarnyer

ajai arif October 11, 2008 at 11:29 PM  

ntah ler...khalil yaakob minat sgt hindustan kot???