Sahabat malang & terbalikan cinta

Monday, October 20, 2008

3 SAHABAT YANG MALANG


3 orang kawan, Raja,Raju,Rajo…
tinggal di sebuah flet 60 tingkat..
pada suatu hari,
lif rosak… maka kena la pakai tangga..
Raja mencadangkan mereka bertiga menceritakan kisah yang sedih..
untuk menghilangkan penat..
Raja Start dulu..
“ketika aku didalam kandungan lagi.. bapa ku telah pergi meniggalkan ku..
buat selame lamenye..”
sedar2 mereke dah berade di tingkat 30..
Raju lak sambung..
“mak aku mati ketika melahir kan aku.. aku berase bersalah..”
mereke skrang berada di tingkat 50..
Rajo lak sambung..
“Tu tak bape sedih.. yang paling sedihnye.. cerite aku ni…
sebenarnye……
kunci rumah…
tertinggal kat dalam kerete..”
mereke skrang berade di tingkat 60…
Tanpe berfikir panjang..
Raja dan Raju terus mencampak Rajo ke luar flet..

TERBALIK CINTA

Teruna: “Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama.”

Cewek: “Apakah kau rela kalau aku pergi?”

Teruna: “Tentu Tidak! Jangan sesekali kau berpikiran seperti itu.

Dara: “Apakah kau mencintaiku?”

Teruna: “Tentu! Selamanya akan tetap begitu.”

Dara: “Apakah kau pernah berlaku curang?”

Teruna: “Tidak! Aku tak akan sesekali melakukan hal seburuk itu.”

Dara: “Maukah kau menciumku?”

Teruna: “Ya…”

Dara: “Sayangku… Sesudah 5 tahun nikah…”


Sila baca dari bawah ke atas.

0 comments: