tranformers di Malaysia???

Wednesday, October 8, 2008


Kecoh Berita hari ini melaporkan terdapat sebuah transformer buatan lori lama malaysia yang tersesat di dalam sebuah kampung Jawa baru baru ini. Penduduk tersebut yang telah menyaksikan lori yang di gelar optimus itu, mengatakan transformer tersebut tidak sempat bertukar kerana kehabisan minyak diatas sebab sebab minyak setong kini telah bernilai AS 120 juta . 

Justeru itu, badan transformer tersebut telah tersadai di jalan kampung itu hingga menyebabkan keadaan lalu lintas semakin sunyi hanya motor ex5 sahaja dapat kelihatan didalam gambar tersebut, itu pun sewaktu temuduga dengan pemandu motor tersebut, dia lalu ke situ kerana hendak mengambil anak nya dari sekolah yung berusia 3 tahun setengah.
Fakta : Penukaran Kepala lori kepada tranformer memerlukan 1 tong setengah untuk mengcompletekan penukaran tersebut. Manakala badan lori lama ini memerlukan 7 tong minyak ini bergantung kepada skill yang dibuat untuk mengcompletkan menjadi sebuat tranformer yang solid.





Kepada tuan pemilik transformer ini, silalah menukarkan kedudukan robot anda sebelum ketua kampung menempeleng muka anda berkali-kali tanpa henti. sekian trimas....

0 comments: