tagged by inside tin....

Wednesday, October 22, 2008

aku ditag oleh insidetin......

[1] Bekas kekasih saya adalah :
saya takde awek...single mingle lagi....

[2] Saya sedang mendengar :
jesnita by exist

[3]Mungkin saya patut :
tido sebab sekarang dah pukul 4.30 pagi..ngantuk weyh...

[4]Saya suka :
makan....tido...makan....hehehe(bukan favorite sume org ker??)

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
tahu sape diri saya yg sebenar....

[6]Saya tak paham :
soklan nih...tak paham ape??tak jelas lah....

[7] Saya kehilangan :
satu helai nota strength2 yang agak2 penting...

[8] Ramai yang berkata :
nih satu lagi soklan yang saya tak paham maksud nyer...

[9] Makna nama saya :
yang "membahagi bahagikan"..yekot...lupe arr

[10] Cinta itu adalah:
love is cinta..so cinta adalah.......

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
buat sesuatu???

[12] Saya akan cuba :
berlari lari anak menuju ke pusat sumber sambil berguling guling(nih merapu jer)

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
blues selamanya.....

[14] Telefon bimbit saya :
yg lame telah berenang dlm lubang jamban dengan riang nyer....

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
saya bukak mata dulu...

[16] Saya paling meluat apabila :
tengok minah gedik2.....

[17] Pesta/Parti adalah :
besh....walaupun saya jarang menghadirinyer...

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kerbau...comel ker???

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
12-17 tahun...hidup happy gler...

[20]Hari ini :
Hari khamis 23 oct 08

[21]Malam ini saya akan :
tido..zzzz

[22]Esok pula saya akan :
gi test strength 2...

[23]Saya betul2 inginkan :
rehat yg cukup....penat nak mampus....

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
tak hemsem langsung aku nih...

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked permainan...leh main daytona...tak pon wrestling lengan dgn robocop...

[26]Makanan Barat atau Jepun :
jepun...sebab tak penah try lagik...

[27]Bilik yang terang atau gelap :
terang gelap....

[28]Makanan segera adalah :
sedap dimakan mudah dimasak..tapi semakin mahal...

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Baim..bayarlah....

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
tak....


[34]Nak kongsi benda nih ngan
tanak kongsi..malas...

0 comments: